05.07.2012

Susann + Marit = Australia

Nå har Marit og jeg vært i Australia i tre dager.
Har vært veldig effektive disse dagene. Vi har søkt om nytt student visum til meg, den forrige jeg sendte inn ble ikke godkjent, så da var det 3200KR rett ut vinduet!  Men, Australia er verdt det. Skal til legen for å ta helsesjekk på onsdag så visumet blir snart fikset. Har også fått meg australsk sim-kort til mobilen. Nr. mitt er:   422 138 893. Husk å ha med landskoden +61.

I dag har vi vært på en 2 timers kjøretur med en megler som har vist oss student accommodations (boliger for studenter). Alle boligene er delt med andre studenter. Jeg skal dele med to andre, men er bare jeg som har velgt denne boligen til nå, så blir alene en kort stund før noen andre flytter inn. Får nøkkelen på mandag! Er ikke så billig! Men slik er det i en storby. 210 australske dollar i uken.

Har et kjempestort soverom med dobbelseng, så jenter (Karina, Karstein, Gro, Tonje +++) er hjertlig velkommen til å komme på besøk ;)

Nå har vi vært på kino og sitt "Ted". Den var sykt morsom!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv inn din kommentar til innlegget her :)