13.09.2012

Endelig fått internett tilbake

Etter 3 uker uten internett så er den endelig kommet tilbake!  Skulle fått avslag på leien på grunn av dette her syns jeg. Nå kan jeg endelig skype igjen med familie og venner!  Snart 2/10 uker med praksis overstått. Om to uker har jeg en uke ferie. Gleder meg!! Vet ikke helt hva jeg skal finna på da. De andre får ferie en uke før siden de ikke er i praksis, så jeg må feriere alene. Litt kjipt siden de har bestilt en bobil og skal kjøre rundt i Australia, mens jeg jobber på sykehuset.
Gradene stiger for hver uke her. Er for tiden rundt 25 grader, og varmere blir det. Snakket med en sykepleier jeg jobber med, og hun sa det kan komme helt opp i 38-40 grader!


Her er en liten filmsnutt fra scavangerhunt.
Vet ikke om jeg har lastet den opp på rett måte, så er ikke sikkert det går an å se den.
Filmet med mobilkamera. Dårlig kvalitet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv inn din kommentar til innlegget her :)